Eşini ve oğlunu öldürüp intihar etti!

Batman'da karısını ve oğlunu öldüren kişi aynı silahla intihar etti.

Tilmerç Mahallesi'nde bir sitedeki müstakil evde oturan Nesim Adım'ın (32) dükkanına gitmemesi ve cep telefonuna cevap vermemesi üzerine arkadaşları durumu yetkililere bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

Ekipler, camı kırarak girdikleri evde Nesim Adım, karısı Tuba ve oğlu Ali Ensar Adım'ın (11) cansız bedenini buldu.

Yapılan incelemede, Nesim Adım'ın karısını ve oğlunu silahla öldürdükten sonra aynı silahla intihar ettiği belirlendi.

Aile üyelerinin cesetleri, otopsi için Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesine götürüldü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Yorumlarınız editör onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur. Kurumumuz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yaşam Haberleri

Binlerce Kişi Alanda Buluştu
16 kadın katledildi, 33 şüpheli ölüm
33 yıl sonra cezaevinden çıktı
Gençler Evliliği Erteliyor
Anne ve 2 çocuğu yaşamını yitirdi