İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, İran füzesinin isabet ettiği Arad kentinin Belediye Başkanı Yair Maayan ile görüştüğünü bildirdi. Netanyahu, “Geleceğimiz için verdiğimiz mücadelede çok zor bir akşam geçirdik. Bölgeye tüm yardımın sağlanması talimatını verdim. Sahada görev yapan acil durum ve kurtarma ekiplerini güçlendiriyorum. Herkesi İç Cephe Komutanlığı'nın talimatlarına uymaya çağırıyorum. Her cephede saldırmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Netanyahu: Çok zor bir akşam geçirdik
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, “Geleceğimiz için verdiğimiz mücadelede çok zor bir akşam geçirdik” dedi.
İlk yorum yazan siz olun
Dünya Haberleri
İran ve ABD’den karşılıklı saldırılar
Avrupa’da siyasi gerilimler
400 kedi kurtarıldı
Mutabakatının Detayları Sızdı
Anlaşma mutabakatını imzaladı