Zabıta ekipleri tarafından yapılan çalışmalarda, kamuya açık alanlarda izinsiz kurulan tezgâh ve çeşitli malzemeler toplanırken, ilgili kişilere gerekli uyarılar yapıldı.
Öte yandan ekiplerin; zincir ve yerel marketler, lokantalar, pastaneler, fırınlar ve diğer iş yerlerine yönelik denetimlerini de aralıksız sürdürdüğü belirtildi. Kentin farklı noktalarında yapılan kontrollerde, kurallara aykırı faaliyet gösteren işportacılara uyarılarda bulunuldu.
Yetkililer, belirlenen alanlar dışında tezgâh kurulmasına izin verilmeyeceğini vurgulayarak, vatandaşlar ve esnafın kent düzenine katkı sunmaları çağrısında bulundu. Zabıta Müdürlüğü, şehir estetiğinin korunması ve yaya güvenliğinin sağlanması amacıyla denetimlerin devam edeceğini açıkladı.