Heyelan nedeniyle zarar gören içme suyu hattında ekiplerin iki gündür aralıksız çalışma yürüttüğü öğrenildi. Zorlu arazi şartlarına rağmen sürdürülen çalışmalar kapsamında, arızanın en kısa sürede giderilerek susuz kalan bölgelere yeniden su verilmesi hedefleniyor.
Yetkililer, çalışmalar tamamlanana kadar vatandaşların tedbirli olmalarını isterken, suyun yeniden sağlanması için ekiplerin sahadaki mücadelesinin kesintisiz devam ettiğini belirtti.