Hakkari'de Jandarma'nın yakaladığı keklikler Doğaya geri Bırakıldı

Hakkari'de, il Jandarma ekiplerini tarafından yapılan yol kontrolleri sırasında ele geçirilen 9 kekliği doğaya bıraktı.

Hakkari İl Jandarma Komutanlığına bağlı Yeni Köprü Jandarma Karakolu tarafından 2 gün önce yapılan yol kontrolleri sırasında kaçak avlanan 9 keklik ele geçirildi. Gözaltına alınan 5 kişi 14 bin TL para cezasına çarptırılıp, sorgularını ardından serbest bırakılırken, keklikler ise kent merkezine 10 kilometre uzaklıkta bulunan Otluca Köyü'ne götürülerek burada doğaya bıraktı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Yorumlarınız editör onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur. Kurumumuz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Hakkari Haberleri Haberleri

Yaralılar var
Çalıştay tarihi belli oldu
Hakkari'de anız yangını büyümeden söndürüldü
Otomobil şarampole uçtu
Hastane ziyareti