HDP'den yapılan yazılı açıklamada, 16 Mart Halepçe Katliamı’nın üzerinden 30 yıl geçtiğine dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi: " 30 yıl önce BAAS iktidarı ve Diktatör Saddam Hüseyin, kimyasal ve biyolojik silahlarla kadın, erkek, çocuk, yaşlı 5 binden fazla Halepçeli Kürdü katletti. 30 yıl üzerinden geçmesine rağmen bu katliamın acısını hala yüreğimizde hissetmekteyiz. 30’uncu yıldönümün de mazlum halka karşı yapılan bu insanlık dışı katliamı bir kez daha lanetliyoruz. Unutmadık, unutturmayacağız"
Hakkari HDP'den Halepçe açıklaması
HDP Hakkari İl Örgütü Halepçe Katliamının 30. yıl önümü nedeniyle yazılı açıklama yaparak katliamı kınadı.
İlk yorum yazan siz olun
Hakkari Haberleri Haberleri
Yenileme Çalışması Yürütüyor
Umre Ödülü Kazandı
Mesai Arkadaşlarıyla Vedalaştı
Hakkari’de eczacı operasyonu!