Cumhurbaşkanı Erdoğan, BAE Devlet Başkanı Al Nahyan ile telefonda görüşerek bugün hayatını kaybeden kardeşi ve Abu Dabi Devlet Başkanı Temsilcisi Şeyh Said bin Zayid Al Nahyan'ın vefatı nedeniyle başsağlığı diledi
Erdoğan'dan taziye telefonu
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayid Al Nahyan’ı telefonla arayarak kardeşinin vefatına ilişkin taziyelerini iletti.
İlk yorum yazan siz olun
Gün İçinden Haberleri
gözaltına alındı
Özür dilemesini beklerdik
Bir çocuk yaşamını yitirdi
Ölü sayısı 3’e yükseldi
eylemi sürüyor