DEM Parti Hakkari İl Örgütü'nden hastane ziyareti

DEM Parti Hakkari İl Eş Başkanı Behçet Kanat, görevden alınan Hakkâri Belediye Eş Başkanı Viyan Tekçe ve il yönetimi, haftalık rutin saha çalışmaları kapsamında hastanede tedavi gören vatandaşları ziyaret etti.

Ziyaret kapsamında tedavi gören hastalar, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen heyet, geçmiş olsun dileklerini ileterek talep ve önerileri dinledi. Yoğun bakım servisinde tedavileri devam eden hastaların yakınlarını da ziyaret eden heyet, dayanışma mesajlarını paylaştı.

DEM Parti Hakkari İl Örgütü tarafından yapılan açıklamada, her koşulda vatandaşların yanında olmaya, sorunları yerinde dinlemeye ve toplumsal dayanışmayı büyütmeye devam edecekleri belirtildi.

Açıklamada ayrıca, tedavi gören tüm hastalara acil şifalar dilendi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Yorumlarınız editör onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur. Kurumumuz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Hakkari Haberleri Haberleri

Berçelan Yolu İçin Ortak Çağrı
Usta Öğreticilere Sevindirici Haber
Yenileme Çalışması Yürütüyor
Umre Ödülü Kazandı