Belediye eş başkan Akış’ın 3. duruşması görülecek

Eski Hakkâri Belediye Eş Başkanı Mehmet Sıddık Akış hakkında yürütülen yeniden yargılama sürecinin üçüncü duruşması yarın görülecek.

Daha önce ertelenen duruşma, yarın saat 10.00’da Hakkâri Valiliği binasının üçüncü katındaki mahkeme salonunda yapılacak.

DEM Parti Hakkâri İl Örgütü, duruşma öncesi yaptığı açıklamada vatandaşları mahkemeye katılmaya davet etti. Açıklamada, “Mehmet Sıddık Akış’a özgürlük, halk idaresine adalet” sloganına yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Yorumlarınız editör onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yapılan yorumlardan yazarları sorumludur. Kurumumuz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Hakkari Haberleri Haberleri

Bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi
Kontrolden çıkan araç TIR'ın altına girdi
Hakkâri’ye 2 sporcu hakkı
Kardan Tüneller Açarak İlerliyor
122 Şüpheli Tutuklandı