Gerçekleştirilen nezaket ziyaretinde karşılıklı görüş alışverişinde bulunulurken, bölgesel konulara ilişkin değerlendirmelerin de yapıldığı öğrenildi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Demir, bu tür buluşmaların birlik, beraberlik ve kardeşlik bağlarını güçlendirdiğini ifade etti.
Başkan Demir, ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla Salih Ağa Nerveyi’ye, Tahsin Ağa Nerveyi’ye, İlçe Başkanı Hüseyin Yılmaz’a ve Irak’tan gelen misafirlere teşekkür etti.