DEM Parti Hakkari İl Örgütü'nden hastane ziyareti
DEM Parti Hakkari İl Eş Başkanı Behçet Kanat, görevden alınan Hakkâri Belediye Eş Başkanı Viyan Tekçe ve il yönetimi, haftalık rutin saha çalışmaları kapsamında hastanede tedavi gören vatandaşları ziyaret etti.
Ziyaret kapsamında tedavi gören hastalar, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen heyet, geçmiş olsun dileklerini ileterek talep ve önerileri dinledi. Yoğun bakım servisinde tedavileri devam eden hastaların yakınlarını da ziyaret eden heyet, dayanışma mesajlarını paylaştı.
DEM Parti Hakkari İl Örgütü tarafından yapılan açıklamada, her koşulda vatandaşların yanında olmaya, sorunları yerinde dinlemeye ve toplumsal dayanışmayı büyütmeye devam edecekleri belirtildi.
Açıklamada ayrıca, tedavi gören tüm hastalara acil şifalar dilendi.


